Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Virtual team management, with a focus on issues regarding trust, conflicts and leadership

Tytuł:
Virtual team management, with a focus on issues regarding trust, conflicts and leadership
Zarządzanie zespołami wirtualnymi ze szczególnym uwzględnieniem problemów związanych z zaufaniem, konfliktami i przywództwem
Autorzy:
Amiri, Dariusz
Słowa kluczowe:
konflikt – przywództwo – wirtualne – zaufanie – zespoły
conflict – leadership – teams – trust – virtual
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem pracy jest przedstawienie tematu zarządzania zespołami wirtualnym, a w szczególności opisanie problemów związanych z zaufaniem, konfliktami oraz przywództwem, występujących w takich zespołach. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których pierwszy dotyczy w głównej mierze definicji zespołu wirtualnego, różnic pomiędzy zespołami „tradycyjnymi” i wirtualnymi oraz najważniejszych zadań menedżera zespołu wirtualnego. W drugim rozdziale przedstawiono podstawowe teorie związane z konfliktem, zaufaniem i przywództwem w zespołach wirtualnych. Rozdział trzeci, to obserwacja uczestnicząca jawna zespołu wirtualnego działającego w branży gier komputerowych, z podsumowaniem w formie rekomendacji mającymi usprawnić pracę tego zespołu.

The subject of this thesis is to present the topic of virtual team management with the primary focus on describing issues concerning trust, conflicts and leadership in virtual teams. The thesis consists of three chapters. The first of them concerns mainly the definition of virtual team management, differences between “traditional” and virtual teams, as well as the most important managerial tasks in virtual team management. In the second chapter there are described the basic theories concerning conflict, trust and leadership in virtual teams. The third chapter is a participant undisguised observation of a virtual team working in a video games industry and it concludes with recommendations aiming to improve the work of before mentioned team.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies