Tytuł pozycji:
The use of EURO 2012 in building the image of Poland
Celem poniższej pracy licencjackiej było zaproponowanie własnych działań mających na celu zbudowanie wizerunku Polski. Działania te mają towarzyszyć organizowanym w Polsce i na Ukrainie Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej. W pierwszych dwóch rozdziałach przedstawione jest teoretyczne podejście do elementów marketing mix a także public relations. Trzeci rozdział zawiera propozycje kampanii mającej na celu poprawienie wizerunku Polski w oczach Polaków i obcokrajowców. Dzieli się on na części, w których zostali opisani adresaci takiej kampanii a także jej cele i narzędzia.
The purpose of present thesis is to propose my own ideas of actions that should build the image of Poland. These actions should be introduced during The European Football Championship that will take Place in Poland and Ukraine in 2012. In two initial chapters there is theoretic description of the topics of marketing-mix and public relations. The third chapter contains my proposal of public relations strategy, which will make Polish image better in eyes of the Polish and foreigners. Included in this chapter are elements involving the recipients, goals and marketing tools.