Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Digital marketing na przykładzie marki odzieżowej H&M.

Tytuł:
Digital marketing na przykładzie marki odzieżowej H&M.
Digital marketing on the example of clothing brand H&M
Autorzy:
Sobocha-Stanuch, Justyna
Słowa kluczowe:
digital marketing – H&M – klient – marka – strategie marketingowe
brand – client – digital marketing – H & M – marketing strategies
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rozprawa poświęcona jest analizie i ocenie skuteczności narzędzi digital marketingu stosowanych w działaniach marketingowych przez markę odzieżową H&M. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich opisuje marketing w nowej gospodarce, objaśniając niuanse związane z terminem nowa gospodarka, zjawiska jej towarzyszące jak globalizacja i internacjonalizacja oraz charakteryzując współczesnego klienta oraz rolę marki w kontekście specyfiki rynku odzieżowego. Sygnalizuje też pojęcie odpowiedzialnego biznesu jako koniecznej formy promocji marek odzieżowych. Celem rozdziału drugiego jest przedstawienie strategii marketingowych oraz koncepcji digital marketingu w odniesieniu do nowych zasad marketingu, podyktowanych zmianami zachodzącymi w gospodarczej rzeczywistości. Treść kolejnego rozdziału zawiera opis metodyki badań naukowych. Ostatnia zaś część charakteryzuje markę odzieżową H&M, jej strategie oraz klientów. Przeprowadzono również analizę wyników badań własnych, formułując wnioski końcowe, mogące służyć dalszemu rozwojowi narzędzi digital marketingu stosowanych przez markę H&M.

The following thesis aims to analyse and assess the acurracy of digital marketing tools being used by the clothing brand H&M. It includes four chapters. The first chapter concerns marketing of the new economy. A term of the new marketing is being presented here together with the influence of globalisation, internationalisation and characteristics of the contemporary client. The role of a brand of a clothing market is also included. The chapter highlights as well the term of social respondisble business as a vital form of promotion for clothing brands. The second chapter aims to present marketing strategies and digital marketing conceptions in relation to the rules of the new marketing. The third chapter serves a describtion of the social reasearch methodology. The fourth chapter presents H&M brand, its strategy and clients. The analysis of the results of self reasearch along with the conclusions are also enclosed there. This coclusions may be used for the further development of digital marketing tools that are used by H&M.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies