Tytuł pozycji:
Creation of the citys brand among the citizens. Advertising campaing for Rzeszów – self-made project.
Praca w zakresie teoretycznym porusza tematykę kreowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców. W pierwszej jej części sprecyzowano podstawowe pojęcia użyte w pracy oraz przedstawiono problematykę kształtowania wizerunku jednostki terytorialnej oraz marki miasta. Rozważania te uzupełnione zostaną o elementy zaczerpnięte z badań nad socjologiczną rolą miasta wobec jego mieszkańców. Część metodologiczna zawiera charakterystykę metod badawczych, które posłużyły w kolejnym etapie pracy – badania ankietowego, pogłębionej analizy strategii promocyjnej Rzeszowa, analizy SWOT i kampanii reklamowej. Część empiryczna składa się z trzech elementów. Pierwszy z nich to analiza danych zebranych w ankiecie dotyczącej obrazu Rzeszowa wśród jego mieszkańców. Drugim elementem części empirycznej jest analiza SWOT dotychczasowych działań marketingowych Rzeszowa, natomiast trzecią jest projekt nowej kampanii wizerunkowej tego miasta.
The theoretical base of these thesis present the ideas standing behind the creation of the city's brand among the citizens. First part explains basic definitions, problems of the creating city's image and city's brand. They were completed by the sociological theories of the city, especially influence of urban space on the citizens. Methodological part characterize methods of the research that are used to prepare advertising campaign - inquiry form, deepen analysis of promotional strategy of Rzeszów, SWOT analysis and advertising campaign. Empirical part consist on three elements. First one is analysis of the data collected in inquiry that verified image of Rzeszów among the citizens of this city. Second one is SWOT analysis, concerning marketing actions of Rzeszów. The third part was a project of a new image campaign of Rzeszów.