Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola publiczności w instytucjach kultury na przykładzie wybranych instytucji województwa śląskiego

Tytuł:
Rola publiczności w instytucjach kultury na przykładzie wybranych instytucji województwa śląskiego
The role of public cultural institutions in chosen institutions in Silesia
Autorzy:
Pinkawa, Monika
Słowa kluczowe:
- MARKETING W INSTYTUCJACH KULTURY- ODBIORCY KULTURY- OPINIA PUBLICZNA- BADANIA PUBLICZNOŚCI- FORMY KONTAKTU Z PUBLICZNOŚCIĄ
- MARKETING IN INSTITUTIONS OF THE CULTURAL ACTIVITY\n- THE RECIPIENTS OF THE CULTURE\n- THE PUBLIC OPINION\n- THE RESEARCH OF THE AUDIENCE\n- FORMS OF CONTACT WITH THE AUDIENCE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study was to take considerations and analysis on the role of the public in modern institutions of cultural activity in Poland. The goal has been achieved through the elaboration and analysis of the collected literature, a number of reports on the culture condition and interviews carried with employees who work for institutions of cultural activity in Silesia. The author has analyzed the modern audience that participate in cultural events and attend institutions of cultural activity. The most popular forms of contact with the public have been detailed. An important part of the study was taking an attempt of researching the essence of the public/audience for institutions of cultural activity and analysis of promotional measures by which modern institutions strive for their recipients was .

Celem pracy było podjęcie rozważań i analizy na temat roli publiczności w współczesnych instytucjach kultury w Polsce. Cel został zrealizowany poprzez opracowanie i analizę zebranej literatury, szeregu raportów o stanie kultury oraz przeprowadzonych z pracownikami instytucji kultury w województwie śląskim wywiadów. Autorka poddała analizie współczesną publiczność, która uczestniczy w wydarzeniach kulturalnych oraz uczęszcza do instytucji działalności kulturalnej. Wyszczególnione zostały najpopularniejsze formy kontaktu z publicznością. Ważną częścią pracy było również podjęcie próby zbadania istoty widza/słuchacza dla instytucji kultury oraz analiza środków promocyjnych, za pomocą których dzisiejsze instytucje zabiegają o swoich odbiorców.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies