Tytuł pozycji:
Skuteczność promocji województwa Podkarpackiego w świetle przeprowadzonych badań empirycznych
Celem pracy było sprawdzenie czy promocja województwa Podkarpackiego jest skuteczna. Przedstawiona została charakterystyka regionu oraz podstawowe zagadnienia związane z promocją. Następnie opisane zostały dotychczasowe działania prowadzone w ramach promocji turystycznej i gospodarczej Podkarpacia. Jako ostatnie zostały poddane analizie przeprowadzone badania empiryczne oparte o kwestionariusz ankiet i na ich podstawie zweryfikowane hipotezy. Hipotezy te potwierdziły się a zakładały one, iż prowadzone działania promocyjne są mało skuteczne, region rozpoznawany przede wszystkim przez pryzmat Bieszczadów a nowe hasło promujące: „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta” jest mało rozpoznawalne.
This study examines the effectiveness of the promotion of the Podkarpackie voivodeship. The first chapter gives an insight into description of the region as well as the basic issues involved with the promotion. The next chapter describes the current activities carried out in the framework of the promotion of tourism and economic of Podkarpacie region. Afterwards, the conducted empirical research based on questionnaire surveys is precisely analyzed. On the basis of the results, the hypotheses that the promotional activities carried out are not very effective; the region is recognized mainly through the Bieszczady and new promoting catchword "Podkarpackie. The open space "is hardly recognizable, are verified and confirmed.