Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola systemu komunikacji na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego AVIVA

Tytuł:
Rola systemu komunikacji na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego AVIVA
The role of the communication system on the example of the AVIVA Insurance Company
Autorzy:
Otrembiak-Szaflarska, Helena
Słowa kluczowe:
information, communication, managing system, knowledge management
informacja komunikacja proces zarządzania zarządzaniu wiedzą
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca poświęcona jest roli systemu komunikacji w firmach ze szczególnym uwzględnieniem firmy Aviva. Zawiera próbę zdefiniowania systemu informacji i komunikacji, jej celów i funkcji. Analizie poddano definicje informacji i komunikacji, cele i funkcje systemu informacyjnego, formy i rodzaje komunikowania się w firmie, rodzajach komunikacji: komunikacji ustnej i komunikacji pisemnej, zarządzaniu wiedzą.Podjęto próbę charakterystyki firmy Aviva, jej historii powstania, narzędzi wykorzystywanych w kierowaniu zespołem. W ankiecie podjęto próbę odpowiedzi na pytanie: czy proces komunikacji w firmie Aviva w Nowym Targu jest prawidłowo zorganizowany. Analiza odpowiedzi ankietowanych pozwoli zweryfikować postawione hipotezy i próbę wykazania kierunków poprawy systemu komunikacji w firmie.

This thesis is devoted to the role of the communication system in companies taking into special consideration Aviva Insurance Company. It contains an attempt to define information and communciation system, their aims and functions. The definition of the information and communciation systems as well as the aims and functions of the infomation system, forms and types of communciation in the company, types of communictaion: oral communcation and written communication and knowledge management have been analized.An attempt has been made at characteristic of the Aviva company, the history of its origin, the tools used in managing the team. In the survey an attemp has been made at answering the question: is the process of communciation in the Aviva company in Nowy Targ properly organised. The analysis of the answers given in the survey will help to verify made hipothesis and an attempt at revealing the ways of improvement the communication system in the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies