Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of street art on the image of cities

Tytuł:
The impact of street art on the image of cities
Wpływ street artu na wizerunek miast
Autorzy:
Kubiczek, Patrycja
Słowa kluczowe:
street art - marketing terytorialny - wizerunek miasta - graffiti
street art - place marketing - city image - graffiti
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca poświęcona jest tematyce street artu. Jej celem jest ukazanie potencjału sztuki ulicznej w odniesieniu do kreowania wizerunku miast. W pracy przedstawiono zagadnienie wizerunku miejscowości, a także jego istotę w strategii rozwoju miast. Skupiono się również na przybliżeniu historii street artu, ale także na współczesnym wymiarze tego zjawiska. Autorka zaprezentowała także przykłady partnerstwa miasta i środowisk artystycznych w różnych polskich miastach.

The present thesis is about street art. The purpose is to show the potential of street art in relevation to creating the image of cities. It presents question of city image and its essence in city development strategy. It focuses not only to approximate the beginning of history, but also on contemporary times. Author shows examples of partnership of city and artistic environment in various polish cities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies