Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Negotiations for factor opportunity by development Orange Polska company

Tytuł:
Negotiations for factor opportunity by development Orange Polska company
ROLA NEGOCJACJI JAKO JEDNEGO Z CZYNNIKÓW OSIĄGANIA SUKCESÓW PRZEZ FIRMĘ ORANGE POLSKA
Autorzy:
Królewska, Agnieszka
Słowa kluczowe:
communication – negotiations – Orange Polska – negotiations competence
komunikacja – manipulacja – Orange Polska - umiejętności negocjacyjne
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This projects presented employers analysis negotiations competence Orange Polska company. Except rule on communication or negotiations in this project describes a personal disposition and manipulations. Were also describes market positions Orange Polska company and system of training on employers. The scientific research synthesis present that 1/3 respondents knows negotiations legal point. Into the bargain 50% respondents, think that experience have bearing utmost on a reach mission. By dint of hypothesis find out for negotiations competence don‘t have leverage on success Orange Polska company.

Praca opisuje analizę faktycznego stanu umiejętności negocjacyjnych pracowników firmy Orange Polska. Oprócz typowych reguł teoretycznych odnoszących się do negocjacji oraz komunikacji, opisano analizę cech osobowości, umiejętności interpersonalnych pracowników, a także czynników manipulacji. W opracowaniu zawarto również informacje na temat pozycji rynkowej jednostki Orange Polska, konkurencji a także samych pracowników i organizowanych szkoleń. Synteza wyników badań kwestionariuszowych, przeprowadzonych na pracownikach firmy telekomunikacyjnej, pokazuje, iż jedynie 1/3 ankietowanych zna prawidłowy sens procesu negocjacyjnego. Dodatkowo 50% respondentów, twierdzi, iż doświadczenie zawodowe ma największy wpływ na efektywność negocjatora a nie kompetencje negocjacyjne. Jednocześnie podczas badań, uzyskano nowe wiadomości co do braku satysfakcji z wykonywanej pracy, systemu płacowego jak i motywacyjnego przez większość ankietowanych. Poprzez dedukcję postawionych hipotez, odnoszących się do utworzonego problem badawczego, uzyskano odpowiedź, iż umiejętności negocjacyjne pracowników firmy Orange nie mają wpływu na ilość zawartych kontaktów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies