Tytuł pozycji:
Marketing polityczny na przykładzie kampanii wyborczej na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z 2000 roku.
The Bachelor’s thesis contains selected topics about political marketing. It shows genesis and evolution of political marketing and also on differences between political marketing and economical marketing. There are also issues about components of political marketing, such as: electoral market, market segmentation. Furthermore there are presented forms and ways of promoting a candidate. In the end an analysis of the presidential election in 2000 is content, which shows how political marketing was used by candidates in 2000.
W pracy licencjackiej zawarte zostały wybrane zagadnienia dotyczące marketingu politycznego. Przedstawiono genezę i ewolucję marketingu politycznego oraz elementy różniące marketing polityczny od gospodarczego. Znajdują się również zagadnienia związane z elementami marketingu politycznego, m. in. rynek wyborczy, segmentacja rynku. Ponadto przedstawiono formy i sposoby promocji kandydata. Na koniec zawarto analizę wyborów prezydenckich z 2000 roku, pokazującą jak i w jakim zakresie marketing polityczny był wówczas wykorzystywany przez kandydatów na ten urząd.