Tytuł pozycji:
Advertising - as instrument of activation of sale in development strategy of bank in Poland
Reklama towarzyszy człowiekowi w każdej dziedzinie życia, jej oddziaływanie na podświadomość jest ogromne. W sektorze bankowym pełni przede wszystkim funkcję informacyjną oraz edukacyjną umożliwiając w ten sposób zaprezentowanie klientom nowoczesnych rozwiązań oraz aktualnych promocji. Celem niniejszej pracy jest scharakteryzowanie głównych cech, celów, funkcji reklamy, omówienie kampanii reklamowych wybranych banków działających na terytorium Polski, a także zbadanie wpływu reklamy na decyzje konsumenckie.
Advertising accompanies people in all spheres of their daily life and demonstrates strong influence on human subconscious. Advertisement in banking sector serves mostly as surce of information, as well as plays an educational role by presenting innovations and current promotions to clients of bank services. The aim of my research study is to define all main features, purposes and advertisement’s functions, as well as to discuss advertising campaigns created by particular banks operating in Poland. Finally, I will investigate how advertising/publicity may effect the process of decision making of consumers.