Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mystery Shopper Case Study

Tytuł:
Mystery Shopper Case Study
Tajemniczy Klient studium przypadku
Autorzy:
Zapała, Monika
Słowa kluczowe:
audytor - badania marketingowe - konsument - ocena - tajemniczy klient
auditor - marketing research - consumer - evaluation - mystery shopper
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Review of the research methods used by companies to analyse market and consumers' needs. Application of surveys as means of data collection utilizing forms previously prepared by companies. Determination and evaluation of time changes of market phenomena. Checking consumers' motives and needs through motivation tests. Usage of projective tests to investigate personalities and attitudes of the tested. Description of the research method mystery shopping. History. Purposes and major areas of application. The most important advantages and disadvantages of the research method. Presentation of various types of mystery shopping tests. The role of surveyor in the test. Attributes of a good auditor. Career path of a mystery shopper. Research method based on qualitative and quantitative methods of research. Description of quality of service. Presentation of own research, review of research tools and observation. Application of bibliographic sources, such as books, magazines and Internet sources.

Omówienie metod badawczych stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu badania rynku i potrzeb konsumenta. Zastosowanie ankiet jako sposobu gromadzenia danych za pomocą wcześniej przygotowanego formularza przez firmy. Ustalenie i ocena zmian zjawisk rynkowych w czasie poprzez badania panelowe. Sprawdzanie motywów i pragnień konsumentów za pomocą badań motywacyjnych. Użycie badań projekcyjnych w celu dotarcia do osobowości i postaw osób badanych. Opis metody badawczej Mystery Shopping. Historia powstania. Cele i główne obszary zastosowania. Najważniejsze wady i zalety metody badawczej. Prezentacja różnych rodzajów badań Mystery Shopping. Rola ankietera w badaniu. Predyspozycje dobrego audytora. Ścieżka kariery Mystery Shoppera. Metodyka badań oparta na badaniach jakościowych i ilościowych. Omówienie standardów obsługi. Przedstawienie własnych badań, omówienie narzędzi badawczych i przebiegu obserwacji. Wykorzystanie źródeł bibliograficznych takich jak książki, czasopisma i źródła internetowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies