Tytuł pozycji:
The visual analysis of quality of selected media products produced by the TVN Group
The theme of this work is the analysis of the quality of selected media products - TV programmes produced by the TVN Group. The study is divided into two parts: a quantitative standard measurement and a qualitative method designed especially for this work. The first chapter deals with the theoretical aspects such as the introduction to the history of the ITI Group and the TVN Group and a short description of various channels belonging to the company. The second part presents the proposed methodology. The last two chapters focus on presenting the collected results of the questionnaires and empirical evidence of chosen TVN programmes in comparison to their prototypes.
Tematem pracy jest analiza jakości wybranych produktów medialnych – programów telewizyjnych realizowanych przez Grupę TVN. Badanie składa się z dwóch etapów, ilościowego i autorskiej części jakościowej. Pierwsza część pracy, teoretyczna, stanowi wprowadzenie do historii Grupy ITI i Grupy TVN oraz krótką charakterystykę poszczególnych kanałów. Metodologia zostaje przedstawiona w drugiej części. Pozostałe dwa rozdziały stanowią zestawienie wyników ankietowych i badań empirycznych wybranych programów TVN w kontekście formatów, do których nawiązują.