Tytuł pozycji:
"Futbol i jego kulturowe manifestacje. Analiza treści odnoszących się do EURO 2012",
- Tytuł:
-
"Futbol i jego kulturowe manifestacje. Analiza treści odnoszących się do EURO 2012",
Football and its cultural manifestations. The analysis of the visual contents regarding EURO 2012.
- Autorzy:
-
Glistak, Anna
- Słowa kluczowe:
-
Football, EURO 2012, Visual Anthropology, Internet, Advertisement
Futbol, EURO 2012, Antropologia wizualna, Internet, Reklama
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nieniejsza praca dotyczy futbolu i jego kulturowych manifestacji. Oparta jest na analizie materiałów wizualnych dotyczących Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Analizowane treści pochodzą ze spotów reklamowych oraz z Internetu. Praca podzielona jest na 7 rozdziałów - pierwsze dwa dotyczą historii futbolu i przebiegu EURO 2012 w Polsce, trzeci to dotyczy metodologii, a rozdziały 4-6 to empiryczna część pracy. Ostatni rozdział przedstawia wnioski i podsumowanie pracy.
This paper is concerned with football and its cultural manifestations. It is based on the analysis of the visual materials created about the UEFA European Football Championship EURO 2012 in Poland and Ukraine. Analyzed content comes from TV commercials and from the Internet. The project is divided into seven chapters - the first two describe the history of football and the course of EURO 2012 in Poland, the third is the section on methodology and chapters 4-6 are the empirical part of the work. The final chapter presents the conclusions and summary of the work.