Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modern Advertising in America. The Changing Dynamics of the Celebrity Endorsement

Tytuł:
Modern Advertising in America. The Changing Dynamics of the Celebrity Endorsement
Nowoczesna reklama w Ameryce. Zmieniająca się dynamika celebrity endorsement
Autorzy:
Witek, Łukasz
Słowa kluczowe:
celebrity endorsement - marketing - reklama
advertising - celebrity endorsement - marketing
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main goal of the master thesis is showing the marketing phenomenon that is “celebrity endorsement”. It includes theoretic marketing, cultural, psychological and sociological knowledge that modern celebrity recommendations in advertising campaigns are based on. The whole phenomenon is portrayed by the examples from the American market, which show the way how “celebrity endorsements” exist and develop in the United States.

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie zjawiska marketingowego jakim jest “celebrity endorsement”. Zawiera ona teoretyczne podstawy marketingowe, kulturowe, psychologiczne oraz socjologiczne na których opierają się dzisiejsze rekomendacje celebrytów w kampaniach reklamowych. Całość zobrazowana jest przez przykłady z amerykańskiego rynku, które ukazują sposób w jaki działania z zakresu “celebrity endorsement” egzystują i rozwijają się w Stanach Zjednoczonych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies