Tytuł pozycji:
Marketing of businesses and local government unit influencing for sporty image of Cracow
Master's thesis "Marketing of businesses and local government unit influencing for sporty image of Cracow" was design to indicate businesses and local government uni, which have greatest influence for molding sporty image of city. The first chapter shows theory of territorial marketing. In second chapter author submit characteristic of Cracow, infrastructure of city, and the entieties which influence on sporty image of Cracow. The last chapter presented some research on the basis of the survey. The study shows that Town Hall and most popular clubs from Cracow have the greatest impact to sporty image of city.
Praca magisterska pod tytułem "Działania marketingowe podmiotów gospodarczych i jednostek samorządu terytorialnego wpływające na sportowy wizerunek Krakowa" miała na celu wskazanie podmiotów gospodarczych i jednostek samorządu terytorialnego, które mają największy wpływ na kształtowanie wizerunku sportowego miasta. Jej celem było również zbadanie opinii mieszkańców Krakowa i turystów na tematy związane z wizerunkiem miasta. W pierwszym rozdziale została przedstawiona teoria dotycząca marketingu terytorialnego, a także kreowania wizerunku miast. W pierwszej części drugiego rozdziału omówiona została charakterystyka miasta Krakowa, a także jego infrastruktura sportowa. W drugiej części przedstawiona została historia Wisły Kraków, oraz Cracovii, a także działania marketingowe tych klubów, które w znacznym stopniu przyczyniają się do kształtowania sportowego wizerunku klubu oraz miasta. Ostatni rozdział pracy to analiza badań, które zostały przeprowadzone za pomocą ankiety skierowanej do mieszkańców Krakowa i turystów. Z przeprowadzonych badań wynika, że pozytywny wizerunek Krakowa to główna zasługa Urzędu Miasta, a także najbardziej znanych krakowskich klubów piłkarskich- Wisły Kraków i Cracovii.