Tytuł pozycji:
Sponsoring jako jeden z elementów budowania sukcesu sportowego. Studium przypadku CCC Polsat Polkowice.
Despite the fact that sponsoring is a new form of promotion, currently is very popular way of presenting the enterprise to wider group of potential clients. The goal of this dissertation, is to show sport sponsoring as one of elements, which helps to build sport success of the team or the contestants. The example is Zawodowa Grupa Kolarska CCC Polsat Polkowice. This is the only team in Poland included in division no 2, in other words - ProContinental. The main part of this work, is the analysis of activities related to sponsoring, which caused the great success of the team in the national area and better and better results achieved in international races.
Sponsoring, pomimo, że jest nową formą promocji, jest obecnie bardzo popularnym sposobem na zaprezentowanie przedsiębiorstwa szerszemu gronu potencjalnych klientów. Praca ma na celu ukazanie sponsoringu sportu jako jednego z elementów, dzięki któremu klub bądź zawodnik buduje swój sportowy sukces. Przykładem będzie Zawodowa Grupa Kolarska CCC Polsat Polkowice. Jest to jedyna polska grupa kolarska, która jeździ w II dywizji, czyli ProContinental. Główną częścią pracy będzie analiza działań sponsorskich, które doprowadziły do tak dużego sukcesu drużyny na arenie narodowej oraz coraz lepszych wyników osiąganych w międzynarodowych wyścigach.