Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elements of psychology in building brand communication strategies with consumers.

Tytuł:
Elements of psychology in building brand communication strategies with consumers.
Elementy psychologii w budowaniu strategii między marką a konsumentem.
Autorzy:
Mazurek, Anna
Słowa kluczowe:
komunikacja, marka, marketing, psychologia
brand, comunication, marketing, psychology
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Companies are aware of the prevailing competition in the market. They are looking for new ways to gain an advantage over competitors. An effective way is to build a popular and recognizable brand. Companies use a variety of strategies to achieve it. The aim of the thesis is to analyse strategies of building brands that are used by the companies, with particular emphasis on the psychological approach. There are different methods of creating the brand. The first chapter is about marketing. It tells about different stages of the process of creating the brand. The second chapter deals with the topic of applying psychology in marketing. It includes the description of shaping attitudes and decisions of consumers, the impact of emotions on the perception of brands and the use of Jung’s archetypes in marketing. The final chapter presents the analysis of building the marketing strategy by three different companies.

Świadome panującej na rynku konkurencji firmy szukają nowych sposobów na zdobycie przewagi nad konkurentami. Skutecznym sposobem na wyróżnienie się na tle konkurencji jest zbudowanie popularnej i rozpoznawalnej wśród konsumentów marki. Celem pracy jest analiza wykorzystywanych przez firmy strategii budowy marek, ze szczególnym uwzględnieniem podejścia psychologicznego. Badane są zróżnicowane sposoby tworzenia marek, w celu znalezienia skutecznego sposobu dotarcia do konsumenta. Pierwszy rozdział dotyczy marketingu. Zostały w nim opisane poszczególne etapy tworzenia marki. W drugim rozdziale został poruszony temat wykorzystania psychologii w marketingu. Omówione są w nim kształtowanie postaw i decyzji konsumentów, wpływ emocji na postrzeganie marek oraz wykorzystanie archetypów Junga w marketingu. Ostatni rozdział przedstawia analizę przypadków strategii marketingowych trzech firm.  

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies