Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Blog jako narzędzie komunikacji marketingowej - sposoby wykorzystywania blogów w budowaniu marki osobistej

Tytuł:
Blog jako narzędzie komunikacji marketingowej - sposoby wykorzystywania blogów w budowaniu marki osobistej
Blog as a tool of marketing communication - ways to use blogs in building a personal brand
Autorzy:
Polit, Aleksandra
Słowa kluczowe:
blog, blogosfera, marka osobista, Internet
blog, blogosphere, personal brand, Internet
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis focuses on describing ways of using blogs as marketing communication tools, based on selected cases. The aim of this work is to verify whether the popularity of the blogger is taking an effect on the commitment of its readers and which strategies are used by the blogger to build a personal brand.

Praca opisuje sposoby wykorzystywania blogów jako narzędzia marketingowego, na przykładzie wybranych stron. Celem pracy było sprawdzenie, czy popularność danego blogera przekłada się na zaangażowanie jego czytelników oraz jakie strategie stosowane są przez blogerów w budowaniu marki osobistej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies