Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmiana środowiska szkolnego a poczucie lęku gimnazjalistów

Tytuł:
Zmiana środowiska szkolnego a poczucie lęku gimnazjalistów
Changing school angst, and a sense of angst middle school students.
Autorzy:
Sroka, Ewa
Słowa kluczowe:
angst school, changing environment
lęk szkolny, zmiana środowiska
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Moja praca dotyczy poczucia lęku szkolnego gimnazjalistów, którzy zmienili środowisko szkolne. Na początku przedstawiłam czym jest lęk szkolny oraz uwarunkowania rodzinne, psychofizyczne, szkolne. Następnie zaprezentowałam jakie mogą być konsekwencje lęku, a także jakie można podjąć działania w zakresie zapobiegania i leczenia lęku. W następnym rozdziale mojej pracy skupiłam się na metodologii badań własnych. Spośród wszystkich badanych wyłoniłam grupę gimnazjalistów, którzy rozpoczęli naukę w nowym środowisku szkolnym oraz grupę pozostałych uczniów, kontynuujących naukę w tej samej szkole. W kolejnym rozdziale opracowałam i przedstawiłam, jak kształtują się wyniki badań. Na zakończenie skupiłam się na ich podsumowaniu, a następnie przedstawiłam najważniejsze wnioski.

My work concerns the sense of school angst middle school students who have changed the school environment. I introduced at the beginning of what is school angst and family circumstances, psychophysical, school. Then I presented what may be the consequences of angst, and what action can be taken in the prevention and treatment of angst. In the next chapter of my work I focused on the methodology of research. Of all the respondents selected a group of middle school students who are learning in the new school environment and a group of other students continuing their education in the same school. In the next chapter I developed and presented, as are formed results. At the end I concentrated on their conclusion, and then I presented the main conclusions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies