Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komercjalizacja blogosfery. Analiza blogów w polskim Internecie w 2014 roku

Tytuł:
Komercjalizacja blogosfery. Analiza blogów w polskim Internecie w 2014 roku
Commercialization of the blogosphere. Analysis of Polish blogs in 2014
Autorzy:
Oborska-Sroka, Anna
Słowa kluczowe:
Blogosfera, blog, Internet, komercjalizacja, gatunek
Blogosphere, Blog, Internet, Commercialization, Genre
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Topic of the work refers to the process of commercialization of Polish blogs in 2014. On the basis of the test material was made an attempted to present the transition of private blogs, written spontaneously to commercial blogs, written on behalf of companies. The results of the study have brought a completely new type of blogging - a hybrid - having features of both, private and commercial blogs.

Temat pracy dotyczy procesu komercjalizacji polskich blogów w roku 2014. Na podstawie badanego materiału dokonano próby przedstawienia procesu przejścia blogów prywatnych, pisanych spontanicznie, w blogi komercyjne, pisane na zlecenie firm. Wyniki badania przyniosły zupełnie nowy typ blogów – hybrydyczny – posiadający cechy zarówno blogów prywatnych jak i komercyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies