Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of marketing strategy on the functioning of community Dobczyce in the opinion of its residents

Tytuł:
The influence of marketing strategy on the functioning of community Dobczyce in the opinion of its residents
Wpływ strategii marketingowej na funkcjonowanie Gminy i Miasta Dobczyce w opinii jej mieszkańców
Autorzy:
Dziewońska, Iwona
Słowa kluczowe:
Recreation-local Government-marketing strategy-tourism
Rekreacja-samorząd lokalny-strategia marketingowa-turystyka
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this master’s thesis is showing the influence of marketing strategy on the functioning of community in the opinion of its residents. Important thing for the author is verification what marketing strategy it is carried out for a community and how it affects the competitive position. Another important thing is showing this problem from the perspective of residents. All of this master’s thesis based on the analysis of documents and studies conducted among residents. The researches show that marketing strategy is positively assessed for residents but the main problem is underdeveloped tourism and recreation. Based on researches, author created own vision which could be used to improve domain tourism and recreation. It could be useful to increase competitive position.

Celem niniejszej pracy magisterskiej jest ukazanie wpływu przyjętej strategii marketingowej na funkcjonowanie Gminy i Miasta Dobczyce, z uwzględnieniem opinii mieszkańców. Istotne dla samego autora było sprawdzenie, jaką strategię realizuje Gmina Dobczyce oraz czy jest ona na tyle efektywna, iż przyczynia się do rozwoju Miasta, tym samym wpływając na zajmowaną pozycję konkurencyjną. Niemniej jednak, istotnym aspektem niniejszej pracy, było ukazanie owego problemu z perspektywy mieszkających w obrębie Gminy mieszkańców, których opinie niejednokrotnie stają się impulsem do wprowadzania zmian przez lokalny samorząd. Całość rozważań oparta została zarówno na analizie uzyskanych dokumentów, jak również na podstawie przeprowadzonych wśród mieszkańców badań. Uzyskane od respondentów odpowiedzi pozwoliły sformułować jednoznaczną diagnozę sytuacji Gminy: całościowa strategia marketingowa prowadzona przez Urząd Miasta jest pozytywnie oceniania przez mieszkańców, jednak jej najsłabszy element stanowi słabo rozwinięta turystyka i rekreacja w tym regionie. Mając na uwadze opinie ankietowanych, ostatni rozdział niniejszej pracy stanowi autorskie ujęcie propozycji rozwoju sfery turystyczno- rekreacyjnej w Gminie i Mieście Dobczyce, uwzględniającej jej aspekty regionalne oraz zajmowaną pozycję konkurencyjną.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies