Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W cieniu czy blasku Jasnej Góry? – analiza Festiwalu Sztuki w Przestrzeni Publicznej ART.eria w Częstochowie

Tytuł:
W cieniu czy blasku Jasnej Góry? – analiza Festiwalu Sztuki w Przestrzeni Publicznej ART.eria w Częstochowie
In the shadow or in the glory of Jasna Góra? - an analyse of Art Festival in Public Space ART.eria in Częstochowa
Autorzy:
Kwiatkowska, Karolina
Słowa kluczowe:
ART.eria, Częstochowa, festiwal, Jasna Góra, polityka kulturalna
Częstochowa, festival, Jasna Gora Monastery, cultural politics
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main subject of study is to analyze the Festival of Art in the Public Space ART.eria. The thesis aims to investigate the relations between the organizers of the festival, the City Hall of Częstochowa, Jasna Gora Monastery and the local community. For the purpose of the work was carried out a study that aimed to investigate the feelings of the respondents in relation to Czestochowa and were carried out interviews with the organizers of ART.eria, a representant of the City Hall and the Press Office of Jasna Gora. The main thesis is based on the belief that more funding art festival makes Czestochowa will be seen as a city of creative and modern. However, the analysis studies and literature refuted this claim. It seems that a necessary condition for building external image of cities is to ensure that its internal moods.

Głównym przedmiotem pracy jest analiza „Festiwalu Sztuki w Przestrzeni Publicznej ART.eria” Praca ma na celu zbadanie zależności występujących pomiędzy organizatorami festiwalu, Urzędem Miasta Częstochowy, Klasztorem Jasnogórskim oraz społecznością lokalną. Na potrzeby pracy zostało przeprowadzone badanie, które miało na celu zbadanie odczuć respondentów w stosunku do Częstochowy oraz przeprowadzone zostały wywiady z organizatorami ART.erii, przedstawicielem władz miasta oraz rzecznikiem Biura Prasowego Jasnej Góry. Główną teza pracy opierała się na przekonaniu, że większe dofinansowanie festiwalu sztuki sprawi, że Częstochowa będzie postrzegana jako miasto kreatywne i nowoczesne. Jednak przeprowadzona analiza badań oraz literatury przedmiotu obaliła tę tezę. Wydaje się, że warunkiem koniecznym do budowania wizerunku zewnętrznego miast jest zadbanie o jego nastroje wewnętrzne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies