Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sponsorship of culture as part of its strategy of creating corporate image based on selected Cracows institutions and cultural events in 2014

Tytuł:
Sponsorship of culture as part of its strategy of creating corporate image based on selected Cracows institutions and cultural events in 2014
Sponsorowanie kultury jako element strategii kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie wybranych krakowskich instytucji i wydarzeń kulturalnych w 2014 roku
Autorzy:
Brożek, Dominika
Słowa kluczowe:
Sponsoring, kultura, Kraków, wizerunek, promocja, PR
Sponsorship, culture, Cracow, image, promotion, Public Relations
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The publications concerns the sponsorship of cultural institutions and cultural events by the company. Sponsors motivations were investigated and promotional benefits they achieve the company elects to sponsoring culture.

Praca dotyczy sponsorowania instytucji kultury i wydarzeń o charakterze kulturalnym przez przedsiębiorstwa. Badano motywacje sponsorów oraz korzyści promocyjne jakie osiągają firmy decydujące się na sponsoring kultury.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies