Tytuł pozycji:
Sponsorship of culture as part of its strategy of creating corporate image based on selected Cracows institutions and cultural events in 2014
- Tytuł:
-
Sponsorship of culture as part of its strategy of creating corporate image based on selected Cracows institutions and cultural events in 2014
Sponsorowanie kultury jako element strategii kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie wybranych krakowskich instytucji i wydarzeń kulturalnych w 2014 roku
- Autorzy:
-
Brożek, Dominika
- Słowa kluczowe:
-
Sponsoring, kultura, Kraków, wizerunek, promocja, PR
Sponsorship, culture, Cracow, image, promotion, Public Relations
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The publications concerns the sponsorship of cultural institutions and cultural events by the company. Sponsors motivations were investigated and promotional benefits they achieve the company elects to sponsoring culture.
Praca dotyczy sponsorowania instytucji kultury i wydarzeń o charakterze kulturalnym przez przedsiębiorstwa. Badano motywacje sponsorów oraz korzyści promocyjne jakie osiągają firmy decydujące się na sponsoring kultury.