Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internet campaign as a new dimension of communication with the customer

Tytuł:
Internet campaign as a new dimension of communication with the customer
Kampania internetowa, jako nowy wymiar komunikacji z konsumentem
Autorzy:
Szczepkowska, Paulina
Słowa kluczowe:
communication, e-commerce, , Internet campaign, online advertising, the Internet
e-commerce, Internet, komunikacja, kampanie internetowe, reklama internetowa
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Branża e-commerce jest przyszłością handlu. Za pomocą Internetu można dziś kupić praktycznie wszystko od ubrań po meble, czy leki. Przedsiębiorcy są świadomi nowych wyzwań, jakie stawia przed nimi działalność w Internecie. Muszą oni słuchać swoich klientów, aby dzięki temu rozwijać się i pomnażać zyski. Ten nowy rodzaj relacji pomiędzy przedsiębiorstwami a konsumentami stał się motywem napisania mojej pracy.

E-commerce industry is the future of trade. We can buy everything from clothes to furniture or medicines by using the Internet. Entrepreneurs are aware of the new challenges posed by the activities on the Internet. They must listen to their customers to grow and gain profits. This new kind of relationship between companies and customers has become motive for my work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies