Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Selected problems of marketing on the example of FMCG companies in the FMCG sector.

Tytuł:
Selected problems of marketing on the example of FMCG companies in the FMCG sector.
WYBRANE PROBLEMY MARKETINGOWE BRANŻY FMCG NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA Z BRANŻY FMCG
Autorzy:
Zając, Monika
Słowa kluczowe:
FMCG – marketing – problemy.
FMCG – marketing – problems.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem pracy jest przybliżenie wybranych problemów marketingowych branży FMCG na przykładzie przedsiębiorstwa „U Jędrusia”. Głównym celem pracy jest określenie problemów marketingowych badanego przedsiębiorstwa i próba ich generalizacji. Weryfikacji hipotez dokonano poprzez badanie rynku oraz analizę badanego przedsiębiorstwa. W pracy wykorzystano źródła pierwotne oraz wtórne.

The subject of the thesis is describe some FMCG marketing problems for example, "U Jędrusia" company. The main aim of the thesis is identify marketing problems explorer company and attempt their generalization. Test hypotheses were made through market research and an analysis of the audited company. The thesis uses primary and secondary data sources.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies