Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Variety and stereotypes in international business cultures on the example of Poland and Russia

Tytuł:
Variety and stereotypes in international business cultures on the example of Poland and Russia
RÓŻNORODNOŚĆ I STEREOTYPY W KULTURACH BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKI I ROSJI
Autorzy:
Kutsel, Maryia
Słowa kluczowe:
negotiations – cultural differences - communication
kontakt biznesowy – różnice kulturowe – komunikacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This work is devoted to problems that can appear while establishing business contacts by representatives of various cultural backgrounds. Cultural differences are one of the most important factors causing discruption in communicztion. By cultural differences is understood such variables as language , different perceptions of time , physical distance , expressiveness , communication styles and a number of other variables that differ people on certain cultural dimensions. Improper intercultural communication can lead to a series of misunderstandings and, when it comes to business communication , failure in negotiations or even breaking off talks. Therefore it is important to be well theoretical prepared before interacting with partners outside their own cultural circle .

Niniejsza praca poświęcona jest problemom, jakie mogą pojawić się podczas nawiązywania kontaktów biznesowych przez przedstawicieli różnych kręgów kulturowych. Różnice kulturowe stanowią jeden z ważniejszych czynników wywołujących zakłócenia komunikacyjne. Przez różnice kulturowe rozumie się takie zmienne jak: język, różne postrzeganie czasu, dystansu fizycznego, ekspresyjność, style komunikacji i szereg innych zmiennych różniących ludzi na określonych wymiarach kulturowych. Nieumiejętne międzykulturowe komunikowanie się może skutkować szeregiem nieporozumień, a także, jeśli chodzi o komunikację biznesową, niepowodzeniem w negocjacjach lub nawet zerwaniem rozmów. Dlatego tak ważne jest dobre teoretyczne przygotowanie się przed podjęciem interakcji z kontrahentami spoza własnego kręgu kulturowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies