Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Controversy in advertising as an effective promotional tool presented on selected examples".

Tytuł:
"Controversy in advertising as an effective promotional tool presented on selected examples".
"Kontrowersja w reklamie jako skuteczne narzędzie promocji na wybranych przykładach".
Autorzy:
Kucharczyk, Karolina
Słowa kluczowe:
reklama – promocja – strategia promocji – kontrowersja - Marketing
advertising - promotion - promotion strategy - controversy – Marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Advertising is now a ubiquitous phenomenon. Despite its universality, it is not easy to assess whether identify it. Promotional activities include a lot of different sciences in the fields of marketing, psychology, sociology, economics or law. It can therefore be concluded that the advertisement binds together the qualities that thanks to the interpenetration have an impact on whether the message is effective. One of such features is the controversy.

Reklama jest obecnie zjawiskiem wszechobecnym. Pomimo swojej powszechności, nie jest jednak łatwo ją ocenić czy zidentyfikować. Działania reklamowe zawierają w sobie wiele różnych nauk z dziedzin marketingu, psychologii, socjologii, ekonomii czy prawa. Można stwierdzić, że reklama wiąże ze sobą cechy, które dzięki wzajemnemu przenikaniu mają wpływ na to, czy dany przekaz jest skuteczny. Jedną z takich cech jest kontrowersja.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies