Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie promocji w kształtowaniu wizerunku miejsca na przykładzie Krakowa

Tytuł:
Znaczenie promocji w kształtowaniu wizerunku miejsca na przykładzie Krakowa
The importance of promotion in shaping the image space on the example of Krakow
Autorzy:
Ludew, Agata
Słowa kluczowe:
PROMOTION, IMAGE OF THE CITY, CRACOV
PROMOCJA, WIZERUNEK MIEJSCA, KRAKÓW
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In times of increasing competition between regions that use promotional tools, to exist and be recognized in the market it is essential to promote the city, resulting in the improvement of its image. The aim is to show the importance of promotion in shaping the image of Krakow.The first chapter was devoted to the impact of promotion on the image of the region. There have been characteristics of promotional activities and attempts were made to define the concepts associated with them. Set in place to promote the marketing mix and promotion of the region. Of vital importance was, therefore, to define the essence of promotion of the city, its importance and impact on the creation of the image of Krakow and to ensure its attractiveness. In the second part of the paper draws attention to the characteristics of Krakow and its current image from the point of view of your promotional needs. Highlighted the role of regional promotion in shaping the image of Krakow. Presented the instruments forming the image of the city, its influence on the decisions and actions of recipients and their opinions.The next section describes the promotional activities of Krakow in the light of the studies based on the evaluation of the implementation of the Strategy of Development of Krakow and the Malopolska Region. Also presented, based on the analyzes of the Strategy, the extent to which implemented actions contributed to the promotion and modernization of the city. In addition, a presentation of promotional activities undertaken by the city of Krakow in the markets: domestic and foreign. As a result of evaluation of the strategies found that their introduction and implementation is very important for the development of the city, because it creates opportunities for development and new aspects to promote Krakow in the international arena.

W czasach wzrastającej konkurencji między regionami, które wykorzystują narzędzia promocyjne, aby zaistnieć i być rozpoznawalnym na rynku zasadnicze znaczenie ma promowanie miasta, co wpływa na polepszenie jego wizerunku. Celem jest ukazanie znaczenia promocji w kształtowaniu wizerunku Krakowa. Rozdział I poświęcony był wpływowi promocji na wizerunek regionu. Dokonano charakterystyki działań promocyjnych oraz podjęto próby zdefiniowania pojęć z nimi związanych. Określono miejsce promocji w marketingu mix i promocji regionu. Zasadnicze znaczenie miało, zatem określenie istoty promocji miasta, jej znaczenia i wpływu na stworzenie wizerunku Krakowa oraz zadbanie o jego atrakcyjność. W drugiej części pracy zwrócono uwagę na charakterystykę Krakowa oraz jego aktualny wizerunek z punktu widzenia potrzeb promocyjnych. Zwrócono uwagę na rolę promocji regionu w kształtowaniu wizerunku Krakowa. Zaprezentowane zostały instrumenty tworzące wizerunek miasta, jego wpływ na decyzje i działania adresatów oraz ich opinie. W kolejnej części opisane zostały działania promocyjne Krakowa w świetle przeprowadzonych badań w oparciu o oceny realizacji Strategii Rozwojowych Krakowa i Województwa Małopolskiego. Przedstawiono również, na podstawie przeprowadzonych analiz Strategii, w jakim stopniu zrealizowane działania wpłynęły na promocję i modernizację miasta. Ponadto dokonano prezentacji działań promocyjnych podejmowanych przez władze miasta Krakowa na rynkach: krajowym i zagranicznym. W wyniku oceny realizowanych strategii stwierdzono, że ich wprowadzanie i realizowanie jest bardzo ważne dla rozwoju miasta, ponieważ stwarza to szanse rozwoju oraz nowe aspekty do promowania Krakowa na arenie międzynarodowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies