Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka wrażliwości, czyli współczesna polska poezja na lekcjach języka polskiego w gimnazjum

Tytuł:
Nauka wrażliwości, czyli współczesna polska poezja na lekcjach języka polskiego w gimnazjum
Teaching Sensitivity - Contemporary Polish Poetry in a Polish Class in Middle School
Autorzy:
Grodowska, Agata
Słowa kluczowe:
Poezja, polska poezja współczesna, gimnazjum, interpretacja;
Poetry, Contemporary Polish Poetry, Middle School, interpretation;
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Objective of this work is to take the reflection on the teaching of contemporary Polish poetry in school, on the interpretation problems and attempt to solve the problems diagnosed.

Zadaniem niniejszej pracy jest podjęcie namysłu nad nauczaniem współczesnej polskiej poezji w szkole, nad problemami interpretacyjnymi oraz próba rozwiązania zdiagnozowanych problemów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies