Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku pracodawcy poprzez narzędzia internetowe na przykładzie firmy Socjomania

Tytuł:
Kreowanie wizerunku pracodawcy poprzez narzędzia internetowe na przykładzie firmy Socjomania
Creating employers brand on the Internet on the example of company Socjomania
Autorzy:
Tarnawska, Martyna
Słowa kluczowe:
wizerunek pracodawcy, Internet, Socjomania, marka
employer branding, Internet, Socjomania, brand
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This bachelor dissertation addresses the problem of creating employer’s brand on the Internet with company Socjomania taken as an example. Research question of this work is asking whether Internet tools are involved in the process of creating employer’s brand. The research objective is to examine the internal and external environment of the Socjomania company taken as an example in order to test the hypothesis. Research methods used to gather the data were surveys and interviews. This dissertation starts with the theoretical chapters – devoted to definitions related to the topic of work, followed by methodological chapters – describing undertaken research process and ends with a summary of the presentation and analysis of test results.

Niniejsza praca dotyczy problemu kreowania wizerunku pracodawcy za pomocą narzędzi internetowych na przykładzie firmy Socjomania. Sformułowanym problemem badawczym pracy jest pytanie czy narzędzia internetowe biorą udział w procesie kreowania wizerunku pracodawcy, zaś celem badań jest poznanianie opinii na ten temat środowiska wewnętrznego i zewnętrznego podmiotu badań (firmy Socjomania), w celu potwierdzenia bądź zaprzeczenia postawionej hipotezy. W procesie badawczym została podjęta metoda sondażowa oraz wywiady. Całość pracy została podzielona na rozdziały teoretyczne - poświęcone pojęciom związanym z tematem pracy, metodologiczne - opisujące zrealizowany proces badawczy oraz podsumowujące z przedstawieniem i analizą wyników badań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies