Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sukces marki w mediach społecznościowych

Tytuł:
Sukces marki w mediach społecznościowych
Brands’ Success in Social Media
Autorzy:
Rzymska, Kamila
Słowa kluczowe:
MARKA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, FACEBOOK, SUKCES, STUDIUM PRZYPADKU
BRAND, SOCIAL MEDIA, FACEBOOK, SUCCESS, CASE STUDY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematem przedstawionej pracy jest problem sukcesu marki w mediach społecznościowych na przykładzie komunikacji prowadzonej na portalu Facebook. W pracy skoncentrowano się na determinantach sukcesu marek w social media w oparciu o analizę elementów składających się na ich ekspozycję w przestrzeni medialnej. Przedstawiono także krótkie case study kampanii prowadzonych przez marki: Volvo, Tymbark oraz Danone (profil: Mały Głód), wyodrębnionych ze względu na specyfikę najistotniejszego elementu danej kampanii. W kampanii Volvo elementem takim była reklama sprzedażowa, w przypadku Tymbarku jest to tworzenie unikatowego contentu, a w kampanii Mały Głód od Danone czynnikiem kluczowym jest obecność brand hero.Bazą dla prowadzonych badań były raporty, artykuły branżowe oraz profile marek.

The subject of the thesis is the brands’ success in social media provided on the example of communication conducted on Facebook.The thesis is concentrated on determinants of success of brands in social media based on the elements forming their exposition in media. The thesis is also provided with a brief case study of campaigns conducted by brands: Volvo, Tymbark and Danone (fanpage: Mały Głód), chosen by the specifics of the most important element of their campaigns.In Volvo campaign the element was the selling aimed ad, in Tymbarks’ case it was creating an unique content, and in case of Mały Głód campaign - the main factor was presence of the brand hero.Research was conducted on basis of reports, industry articles and brands fanpages.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies