Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interpersonal communication in international corporations – based on the example of The Coca-Cola Company

Tytuł:
Interpersonal communication in international corporations – based on the example of The Coca-Cola Company
Komunikacja interpersonalna w korporacjach międzynarodowych - na przykładzie The Coca-Cola Company
Autorzy:
Matyjaśkiewicz, Martyna
Słowa kluczowe:
komunikacja - komunikacja interpersonalna - korporacja międzynarodowa - komunikacja wewnętrzna - The Coca-Cola Company
communication - internal communication - international corporation - interpersonal communication - The Coca-Cola Company
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper aims to describe the process of interpersonal communication on the example of one of the largest multinational corporations in the world - The Coca-Cola Company. The work consists of four chapters. In the first chapter was presented specifications of international corporations and different ways of managing it. The second chapter characterizes communication in a general sense, but also describes two types of communication: verbal and non-verbal. The third chapter focuses on a combination of the first and second chapters. There is analyzed the communication process on the example of various international corporations in the world. In turn, the fourth chapter describes the The Coca - Cola Company - its structure, history, and the current process and methods of internal communication.

Niniejsza praca ma na celu opisanie procesu komunikacji interpersonalnej na przykładzie jednej z największych korporacji międzynarodowych na świecie – The Coca-Cola Company. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przedstawiona została specyfikacja korporacji międzynarodowych i różne sposoby jej zarządzania. Drugi rozdział charakteryzuje komunikację w ogólnym rozumieniu, ale też opisuje dwa rodzaje komunikacji: werbalną i niewerbalną. Trzeci rozdział skupia sie na połączeniu rozdziałów pierwszego i drugiego. Zostaje w nim przeanalizowany proces komunikacji na przykładzie różnych korporacji na świecie. Z kolei czwarty rozdział opisuje The Coca-Cola Company – jej strukturę, historię, obecny proces i sposoby wewnętrznej komunikacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies