Tytuł pozycji:
Mishaps in entering product to the international market
Celem niniejszej pracy było ukazanie wpadek we wprowadzaniu produktów na rynek międzynarodowy przez przedsiębiorstwa oraz przeanalizowanie ich przyczyn w kontekście makrootoczenia organizacji na rynku międzynarodowym. W tekście zostały omówione czynniki składowe otoczenia firm na rynku globalnym oraz strategie wprowadzania produktu na nowy, międzynarodowy rynek. W badaniu przeprowadzono dogłębne studium przypadków, analizując rodzaje błędów we wprowadzaniu produktu na nowy rynek przez przedsiębiorstwa międzynarodowe, jak i również zostały podane prawdopodobne przyczyny owych wpadek w kontekście makrootoczenia przedsiębiorstw.
The purpose of this study was to show mishaps in entering products to the international market by the companies and to analyze their causes in the context of macro-environment of the international market. In the text there were discussed component factors surrounding businesses in the global market and commercialization strategies for new global market. The study contains analysis of cases and types of mishaps in introducing new products on the market by multinationals. There were also provided probable causes of these mishaps in the context of macro-environment.