Tytuł pozycji:
Wybrane narzędzia rekrutacji zewnętrznej w ocenie przedstawicieli pokolenia Y.
Representatives of generation Y own characteristic features which imply changes in this recruitment of employee of this generation. Specificity of this aged group (16-24 years) affects kind of taken advantage by using sources of job searches. Bachelor’s thesis present instruments of external recruitment and it research which of them representatives of generation Y use. It divide these sources on traditional and internet. Creation of employer branding research as method of recruitment employee. Factors which motivate representative of generation Y have been also subjected analysis for taking of work at concrete employer.
Przedstawiciele pokolenia Y posiadają charakterystyczne cechy, które implikują zmiany w rekrutacji pracowników tego pokolenia. Specyfika tej grupy wiekowej (16-34 lata) oddziałuje na rodzaj wykorzystywanych przez nich źródeł poszukiwania pracy. W dysertacji przedstawiono narzędzia rekrutacji zewnętrznej i zbadano, którymi z nich i jak często w posługują się przedstawiciele generacji Y. Źródła te podzielono na tradycyjne oraz internetowe. Badaniu poddane zostało również kreowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) jako sposób przyciągnięcia do organizacji potencjalnych pracowników. Zadano również pytanie o czynniki, które motywują przedstawicieli pokolenia Y do podjęcia pracy u konkretnego pracodawcy.