Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Differences in the construction of television commercials of cosmetic products in chosen countries of Europe and South-East Asia.

Tytuł:
Differences in the construction of television commercials of cosmetic products in chosen countries of Europe and South-East Asia.
Różnice w konstrukcji reklam telewizyjnych produktów kosmetycznych w wybranych krajach europejskich i azjatyckich.
Autorzy:
Rutkowska, Maria
Słowa kluczowe:
przekaz reklamowy – reklama telewizyjna – rynek kosmetyków – różnice kulturowe
advertising message – cosmetics market – cultural differences – television advertisement
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis focuses on the analysis of the television advertisements of cosmetic products in the selected countries in Europe and Southeast Asia. Customers opinion about the chosen advertisements was the basis for the research. The results show slight differences in how the advertisements were received by respondents from Poland, Vietnam, Malaysia and Indonesia. They indicate that the way of presenting the product and the situations presented in commercials are the most different parts of television advertisements shown in Europe and Asia. The study also showed that music is the most neutral part of an advertisement.

Praca skupia się na analizie reklam telewizyjnych produktów kosmetycznych emitowanych na rynkach wybranych państw Europy i Azji Południowo-Wschodniej. Wybrane w sposób celowy reklamy poddano analizie treści oraz służyły jako podstawa do określenia reakcji na nie odbiorców pochodzących z odmiennych kręgów kulturowych. Wyniki badań ukazują niewielkie różnice w sposobie odbierania reklam przez respondentów z Polski, Wietnamu, Malezji i Indonezji. Wskazują one sposób prezentowania produktu oraz sytuacje przedstawiane w reklamach jako elementy najbardziej różniące reklamy europejskie i azjatyckie. Badania pokazały również, że muzyka jest elementem najbardziej neutralnym w reklamach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies