Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing strategy on the example of the club TS Wisla Can-Pack Cracow.

Tytuł:
Marketing strategy on the example of the club TS Wisla Can-Pack Cracow.
Strategia marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa TS Wisła Can-Pack S.A
Autorzy:
Hyjek, Marek
Słowa kluczowe:
SPORT -MARKETING - STRATEGY - SPONSORING - BASKETBALL - CLUB - SPORTS ASSOCIATION-WISŁA KRAKÓW – WISŁA CAN-PACK KRAKÓW
SPORT -MARKETING – STRATEGIA - SPONSORING - KOSZYKÓWKA – KLUB – TOWARZYSTWO SPORTOWE – WISŁA KRAKÓW – WISŁA CAN-PACK KRAKÓW
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this dissertation is to assess the activities of the female basketball section TS "Wisła " Can- Pack Cracow in terms of building and the effectiveness of marketing strategy. The focal point of my analysis is female basketball club Wisła Can- Pack Cracow which provides a range of mar-keting activities with the support of 13 years the main, strategic sponsor . The analysis carried out in this paper will confirm marketing , as well as sponsoring sports clubs is an important element in the successful functioning. Main tool used to carry out the research was a original to residents of Kra-kow and the surrounding area . After analyzing the results , it confirmed thesis that the marketing and sponsoring are key factors influencing the effective operations of the club Wisla Can-Pack Cracow.

Celem niniejszej pracy jest dokonanie oceny działalności żeńskiej sekcji koszykówki TS „Wisła” Can-Pack Kraków w aspekcie budowania oraz skuteczności strategii marketingowej. Przedmiotem pracy jest kobiecy klub koszykarski Wisła Can-Pack Kaków, który prowadzi szeroki zakres działań marketingowych przy wsparciu od 13 lat głównego sponsora strategicznego. Wykonana została analiza, aby potwierdzić czy marketing, a także sponsoring klubu sportowego Wisła Can-Pack Kra-ków są istotnymi elementami w skutecznym jej funkcjonowaniu. Narzędziem badawczym wyko-rzystanym do przeprowadzenia badania był autorski kwestionariusz skierowany do mieszkańców Krakowa oraz okolic. Po dokonaniu analizy uzyskanych wyników, potwierdziła się teza, że działa-nia marketingowe i sponsoring są kluczowymi elementami, wpływającymi na skuteczną działalność klubu sportowego Wisła Can-Pack Kraków.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies