Tytuł pozycji:
Creating a corporate image of OSM Włoszczowa
In a bachelor author taken an attempt to identify elements forming the Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska’s image and define how this imagine can be improve. Hypothesis, which assumes that product mostly forms a positive image of the company has been confirmed through survey. Additionally, author made two surveys, which indicate that OSM Włoszczowa should focus attention on internal and external public relations. The last element is a description of the content marketing, which in the author’s opinion has a chance to improve the image of OSM Włoszczowa. Sources used in work comes from university textbooks, science articles, web pages and OSM Włoszczowa reports.
W pracy licencjackiej podjęto próbę zidentyfikowania elementów kształtujących wizerunek Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Włoszczowa oraz tego, jak można wizerunek ten poprawić. Postawiona w pracy hipoteza, zakładająca, iż to produkt w największym stopniu kształtuje image firmy została potwierdzona przy pomocy ankiety przeprowadzonej przez autorkę. Dodatkowo zostały przeprowadzone dwa badania, które wykazały, że OSM Włoszczowa powinna skupić swą uwagę na public relations wewnętrznym i zewnętrznym. Ostatnim elementem pracy jest opis działań content marketingu, który zdaniem autorki pracy ma szansę w znacznym stopniu poprawić wizerunek badanej firmy. W trakcie pisania pracy skorzystano z podręczników akademickich, artykułów naukowych, artykułów z prasy branżowej, materiałów elektronicznych i raportów OSM Włoszczowa.