Tytuł pozycji:
INNOWACJE NA RYNKU DETALICZNEJ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
The aim of the study is a detailed analysis of the food market in Poland and it's development and also presentation of technological innovations that will have a successful application in this sector of the economy. In a research of the market I used the accurate information and statistics contained in public banks, economic information as well as the titles included in the bibliography. Following sequentially analyzed the market for the retail sale of food products into account barriers to entry, the size and growth opportunities. Then briefly characterized the concept of innovation and its types. The last step is a business plan of developed innovation systems. This research showed that the market for food products in Poland is huge, stable and offers great opportunities for development. This result gave a clear answer that the proposed solutions have a real opportunity to be used and allows to look with optimism to the future.
Celem pracy jest dokładna analiza rynku produktów spożywczych w Polsce oraz opracowanie i przedstawienie innowacji technologicznych, które będą mieć skuteczne zastosowanie w tej gałęzi gospodarki. W badaniu tego rynku posłużyłem się dokładnymi informacjami oraz statystykami zawartymi w ogólnodostępnych bankach informacji gospodarczej a także tytułami zawartymi w bibliografii. Idąc kolejno dokonałem analizy rynku detalicznej sprzedaży produktów spożywczych pod kontem barier wejścia, jego wielkości oraz możliwości rozwoju. Następnie krótko scharakteryzowałem pojęcie innowacji oraz jej rodzaje. Ostatnim etap to biznes plan opracowanych systemów innowacyjnych. Badanie to wykazało, że rynek produktów spożywczych w Polsce jest ogromny, stabilny i daje ogromne możliwości rozwoju. Taki wynik dał jednoznaczną odpowiedź, że zaproponowane rozwiązania mają realną możliwość zastosowania oraz pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.