Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Attitudes of junior high school students towards music

Tytuł:
Attitudes of junior high school students towards music
Postawy młodzieży gimnazjalnej wobec muzyki
Autorzy:
Kołodziejczak, Karolina
Słowa kluczowe:
Attitudes, junior high school students, music, music genres
Postawy, młodzież gimnazjalna, muzyka, gatunki muzyczne
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The attitudes of junior high school students consist of three components: the emotional aspect of attitudes towards music, the cognitive aspect of attitudes toward music, and the way in which middle-school youth participate in musical culture. This is an attempt to answer the question What are the attitudes of junior high school students to music? For this purpose, the literature on attitudes, junior high school students and music was analyzed. A diagnostic survey was used to conduct the research. A survey questionnaire was constructed using which the students attending junior high school were examined. As a result of the research, a very different view of attitudes towards music has been obtained. To answer the question what are the attitudes of junior high school students towards music, find out what is the emotional aspect, cognitive attitudes towards music and how to participate in junior high school in music culture should be carried out further research.

Na postawy młodzieży gimnazjalnej składają się trzy komponenty: aspekt emocjonalny postaw wobec muzyki, aspekt kognitywny postaw wobec muzyki, a także sposób uczestnictwa młodzieży gimnazjalnej w kulturze muzycznej. Niniejsza praca stanowi próbę odpowiedzi na pytanie Jakie są postawy młodzieży gimnazjalnej wobec muzyki? W tym celu przeanalizowana została literatura poświęcona teorii postaw, młodzieży gimnazjalnej oraz muzyce. W celu przeprowadzenia badań naukowych zastosowany został sondaż diagnostyczny. Skonstruowano kwestionariusz ankiety, przy pomocy którego przebadano uczniów uczęszczających do gimnazjum. W wyniku przeprowadzonych badań uzyskano bardzo zróżnicowany obraz postaw wobec muzyki. By odpowiedzieć na pytanie jakie są postawy młodzieży gimnazjalnej wobec muzyki, dowiedzieć się, jaki jest aspekt emocjonalny, kognitywnych postaw wobec muzyki oraz sposób uczestnictwa młodzieży gimnazjalnej w kulturze muzycznej należy przeprowadzić dalsze badania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies