Tytuł pozycji:
Nowe instrumenty budowania marki organizacji non - profit
This article deals with new ways to build a nonprofit brand. The focus was on innovation and the functioning of third sector organizations in an innovative environment, with particular focus on innovation in marketing and public relations. In addition, practical implementation of e-PR and online branding has been shown. By focusing on the use of online tools in the branding process, the main elements and goals of Google for Nonprofits are described. Reflections summarize the results of your research - evaluate the effectiveness of your program based on data provided by Google, and interview with the TechSoup Foundation and Google AdGrants partner.
Niniejsza praca traktuje o nowych metodach budowania marki organizacji nonprofit. Skupiono się na zagadnieniu innowacji oraz funkcjonowaniu organizacji trzeciego sektora w innowacyjnym środowisku, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji z zakresu marketingu i public relations. Ponadto pokazano praktyczną realizacja e – PR-u i online brandingu. Koncentrując się na wykorzystaniu narzędzi internetowych w procesie budowania marki, opisano główne elementy i cele Programu Google for Nonprofits. Rozważania zamyka zestawienie wyników przeprowadzonych badań – ocena efektywności programu na podstawie danych udostępnianych przez Google oraz wywiadu z Fundacją TechSoup oraz partnerem Google AdGrants.