Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Importance of Social Campaigns and Internet in Social Marketing

Tytuł:
The Importance of Social Campaigns and Internet in Social Marketing
Znaczenie kampanii społecznych i Internetu w marketingu społecznym
Autorzy:
Wyderka, Katarzyna
Słowa kluczowe:
INTERNET – NON-GOVERNMENTAL ORGANISATIONS – SOCIAL MARKETING – SOCIAL MEDIA – SOCIAL CAMPAIGNS
INTERNET – KAMPANIE SPOŁECZNE – MARKETING SPOŁECZNY – ORGANIZACJE POZARZĄDOWE – SOCIAL MEDIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marketing społeczny powinien być rozumiany jako planowanie, wdrażanie oraz kontrolowanie planów, które mają na celu lepsze przyswojenie idei społecznej. Podstawowym celem w tym wypadku jest zmiana zachowania a nie osiągnięcie zysku z prowadzonej działalności. W ostatnich latach marketing społeczny bardzo dobrze się rozwinął. Obecnie zwracając uwagę na marketing społeczny należy podkreślić, że jego celem jest wpływanie na postępowanie człowieka, a nie zwiększenie społecznej świadomości odnośnie konkretnych problemów. Organizacje pozarządowe w Polsce coraz częściej wykorzystują elementy marketingu społecznego do swoich działań, bardzo często jest to kampania społeczna, która jest prowadzona przy zastosowaniu różnych mediów, podejmując takie działania, które mają ułatwić dotarcie do grupy docelowej. Przy tworzeniu i rozpowszechnianiu kampanii społecznych coraz częściej wykorzystywany jest Internet oraz media społecznościowe. Celem badania przeprowadzonego w tej pracy było sprawdzenie wiedzy oraz opinii obywateli na temat kampanii społecznych oraz ich znaczenia w marketingu społecznym.

Social marketing should be understood as planning, implementation and control of attempts of enhancing adoption of social idea. The primary aim is in such case an alteration of behaviour instead of making profit from ones business. Recently social marketing has vastly developed. At present, while discussing the concept of social marketing, it has to be stressed out that its main purpose is affecting main demeanours in society, not increasing social awareness regarding certain issues. Non-governmental organizations in Poland tend to make more and more use of social marketing mechanics in their operations, often in form of social campaigns, conducted through various media channels, undertaking activities providing better ways of reaching target groups. Internet and social media are increasingly more commonly used to create and spread such campaigns. The aim of the study conducted in this paper was to examine the knowledge and opinions of polish citizens regarding social campaigns and their impact on social marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies