Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama i jej wpływ na dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Tytuł:
Reklama i jej wpływ na dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Advertisement and its impact on children in preschool age and early primary school age
Autorzy:
Sumara, Justyna
Słowa kluczowe:
ADVERTISEMENT, THE YOUNGEST AUDIENCE, CONSUMER BEHAVIOUR, THE IMPACT OF ADVERTISING, PERSUASION
REKLAMA, NAJMŁODSI ODBIORCY, ZACHOWANIA KONSUMENCKIE, WPŁYW REKLAMY, PERSWAZJA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest omówienie zagadnienia dotyczącego wpływu reklamy i stosowanychw treści przekazu środków perswazyjnych na postawy i zachowania małoletnich odbiorców. Za podstawowe uznano udzielenie odpowiedzi na następujące pytanie badawcze: Za pomocą jakich środków perswazyjnych nadawcy przekazów reklamowych wpływają na kształtowanie konsumenckich adresatów przekazu? Teoretycznyi praktyczny wymiar pracy wymagał wyboru odpowiedniej metody badawczej. Za celowe uznano zestawienie podejmowanych przez reklamodawców działań ukierunkowanych na dzieci, z tego względu zakres podejmowanej problematyki mieści się w nauce o zarządzaniu humanistycznym. Opracowania dotyczące niniejszego zagadnienia nie zawierają kompleksowych wyników, z tego względu aktualność prowadzonych badań wpływa na nie tylko aktualność analizy, ale również nowatorskie ujęcie problemu.

The purpose of this paper is to discuss the impact of advertising and the persuasive means used in the contents of the advertisement on attitudes and behavior of minors recipients. It was considered essential to answer the following research question: What persuasive means does the sender of the advertising message affect the shaping of the consumer's message? Theoretical and practical dimension of the work required choosing the right research method. It is deliberate to compile advertisers' actions aimed at children, so that the scope of the problem is foreseen in the science of humanistic management. Studies on this issue do not contain comprehensive results, so the validity of the research conducted affects not only the validity of the analysis but also the novelty of the problem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies