Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Feminizacja mężczyzny w telewizyjnych przekazach reklamowych

Tytuł:
Feminizacja mężczyzny w telewizyjnych przekazach reklamowych
The feminization of a man in television commercials
Autorzy:
Podkulska, Izabela
Słowa kluczowe:
feminizacja, reklama, mężczyzna, stereotyp, telewizja, płeć
feminization, commercial, man, stereotype, television, gender
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper addresses the issue of feminization of the image of a man, which is particularly apparent in television commercials. It focuses on the characterization of television advertising, its future as well as on portraying the typical stereotypes about a man. Particularly important for this work is the second chapter, which describes modern images of a man in advertising. The study investigates the ways in which man is presented in advertising that in turn allows to determine the level of his feminization. In the analysis of commercials, two basic categories of the man were distinguished in advertising: traditional and modern. The work is in its preliminary stage and it tentatively signals of the observed changes. This is the initial stage of research on the issue.

Niniejsza praca porusza problematykę feminizacji wizerunku mężczyzny, która szczególnie widoczna jest w telewizyjnych przekazach reklamowych. Skupiono się na scharakteryzowaniu reklamy telewizyjnej, jej przyszłości oraz przedstawieniu typowych stereotypów dotyczących mężczyzny. Szczególnie istotny dla znaczenia pracy jest drugi rozdział, w którym opisane zostały nowoczesne wizerunki mężczyzn w reklamach. W pracy zbadano sposób przedstawienia mężczyzny w reklamie, co pozwoliło na określenie poziomu jego feminizacji. W analizowanych spotach zostały wyodrębnione dwie podstawowe kategorie mężczyzn w reklamie: tradycyjna i nowoczesna. Praca ma charakter przyczynkowy i wstępnie sygnalizuje obserwowane zmian. Jest to początkowe stadium badań nad zagadnieniem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies