Tytuł pozycji:
Nowoczesne zarządzanie kadrami na potrzeby recepcji hotelowej na przykładzie trzech obiektów krakowskich
The aim of the study is to analyze personnel processes in three Cracow facilities for hotel reception needs from the perspective of selected modern management concepts. The first chapter discusses selected concepts that can be implemented in hotel businesses. The second chapter describes the functioning of hotel reception. The third chapter describes the cases in three hotel organizations in Cracow. The analysis was based on the author's experience. The results of the analysis showed what changes must have taken place in the management of human resources in the hotel organization.
Celem pracy jest przeanalizowanie procesów kadrowych w trzech obiektach krakowskich na potrzeby recepcji hotelowej z punktu widzenia wybranych, nowoczesnych koncepcji zarządzania. W pierwszym rozdziale omówiono wybrane koncepcje, które mogą by wdrożone w przedsiębiorstwach hotelowych. W drugim rozdziale opisano funkcjonowanie recepcji hotelowej. Trzeci rozdział to opis przypadków w trzech obiektach hotelowych w Krakowie. Analiza została przeprowadzona na podstawie doświadczeń autorki. Wyniki analizy pokazały jakie zmiany muszą zajść w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji hotelowej.