Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The fair as a tool for promoting the non - profit organizations

Tytuł:
The fair as a tool for promoting the non - profit organizations
Targi jako narzędzie promocji organizacji pozarządowych
Autorzy:
Polak, Justyna
Słowa kluczowe:
MARKETING RELACYJNY, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE, PROMOCJA, SKUTECZNOŚĆ, TARGI
EFFECTIVENESS, FAIRS, NGO, PROMOTION, RELATIONSHIP MARKETING
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem pracy były targi, będące narzędziem promocji organizacji pozarządowych. Celem pracy było sprawdzenie skuteczności targów w działaniach promocyjnych organizacji pozarządowych. W pracy przedstawiono zastosowanie promocji w organizacjach, zaprezentowano targi w komunikacji marketingowej i w promocji działalności organizacji pozarządowych oraz ocenę skuteczności targów jako narzędzia promocji organizacji pozarządowych. Teza postawiona w badaniu zakładała, że targi są skutecznym narzędziem promocji organizacji pozarządowych. 58% badanych organizacji uważa targi za narzędzie promocji ich działalności. Z przeprowadzonych badań za pomocą ankiet z organizacjami pozarządowymi oraz wywiadu z organizatorem targów wynika, że targi w miarę skuteczny sposób przyczyniają się do realizacji celów promocyjnych organizacji pozarządowych.

The subject of the master's thesis are the the non - profit organization’s fairs. The aim of the research was to verify and describe the effectiveness of the fair as a tool for promoting the non - profit organizations. The author presents: the usage of promotion activities in the organizations, the fairs in the marketing communication, the promotional activities of the non - profit organizations, evaluation and effectiveness . The thesis assumes that, the fair is a successful tool for plugging the non - profit organizations. The author polled the members of the non profit organizations and conducted interviews the fair’s organizer. 58 % of non - profit organizations considered the fair as a tool for promoting their activities. Research shows that the fair is an efficient tool for advertiseing the non - profit organizations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies