Tytuł pozycji:
Znaczenie różnic kulturowych w komunikacji marketingowej na przykładzie firmy działającej na rynku polsko-francuskim.
The aim of the thesis is to introduce to the problem of cultural differences in the company’s communication with the market and to show the occurence of differences and similarities in culture on the polish-french market. Understanding culture-specific behaviors enables companies to tailor their marketing strategies to their customers’ expectations and preferences. Selected issues related to culture and marketing communication are discussed. The research attempted to show the cultural differences occurring in the Polish and French market and their impact on the marketing decisions made by companies.
Celem pracy jest wprowadzenie do problematyki różnic kulturowych w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem oraz ukazanie występowania różnic i podobieństw w kulturze na rynku polsko-francuskim. Zrozumienie zachowań typowych dla danej kultury umożliwia firmom ułożenie strategii marketingowych dostosowanych do oczekiwań i preferencji odbiorców. W pracy zostały omówione wybrane zagadnienia nawiązujące do problematyki kultury i komunikacji marketingowej. W badaniach podjęto próbę ukazania różnic kulturowych występujących na rynku Polski i Francji oraz ich wpływu na podejmowane przez przedsiębiorstwa decyzje marketingowe.