Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie różnic kulturowych w komunikacji marketingowej na przykładzie firmy działającej na rynku polsko-francuskim.

Tytuł:
Znaczenie różnic kulturowych w komunikacji marketingowej na przykładzie firmy działającej na rynku polsko-francuskim.
The importance of cultural differences in marketing communication on the example of the company operating on the polish-french market
Autorzy:
Fałek, Anna
Słowa kluczowe:
cultural differences, marketing communication, polish-french market
różnice kulturowe, komunikacja marketingowa, rynek polsko-francuski
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the thesis is to introduce to the problem of cultural differences in the company’s communication with the market and to show the occurence of differences and similarities in culture on the polish-french market. Understanding culture-specific behaviors enables companies to tailor their marketing strategies to their customers’ expectations and preferences. Selected issues related to culture and marketing communication are discussed. The research attempted to show the cultural differences occurring in the Polish and French market and their impact on the marketing decisions made by companies.

Celem pracy jest wprowadzenie do problematyki różnic kulturowych w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem oraz ukazanie występowania różnic i podobieństw w kulturze na rynku polsko-francuskim. Zrozumienie zachowań typowych dla danej kultury umożliwia firmom ułożenie strategii marketingowych dostosowanych do oczekiwań i preferencji odbiorców. W pracy zostały omówione wybrane zagadnienia nawiązujące do problematyki kultury i komunikacji marketingowej. W badaniach podjęto próbę ukazania różnic kulturowych występujących na rynku Polski i Francji oraz ich wpływu na podejmowane przez przedsiębiorstwa decyzje marketingowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies