Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creating the consumer identity in theme parks in terms of photo-ethnography.

Tytuł:
Creating the consumer identity in theme parks in terms of photo-ethnography.
Kształtowanie tożsamości konsumenckiej w parkach rozrywki w ujęciu fotoetnograficznym.
Autorzy:
Kostana, Anita
Słowa kluczowe:
consumer identity marketing sociology parks entertainment photoethnology photography behaviorism consumption symbols
tożsamość konsumencka marketing socjologia parki rozrywki fotoetnografia fotografia behawioryzm konsumpcja symbole
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This work was aimed at presenting the issue of creating consumer identity in theme parks. My analysis will be based mainly on the identification of emotional reactions of consumers in the Energylandia theme park located in the city of Zator. The conclusions from the research will be used to describe the practices that influence the potential creation of the image by the consumer, ie his consumer identity.

Niniejsza praca miała na celu przedstawienie zagadnienia kreowania tożsamości konsumenta w parkach rozrywki. Podejmowana przeze mnie analiza będzie się opierać w głównej mierze na identyfikacji reakcji emocjonalnych konsumentów na terenie parku rozrywki Energylandia, zlokalizowanego w mieście Zator. Wnioski z badań posłużą opisaniu praktyk wpływających na potencjalną kreację wizerunku przez konsumenta, czyli jego tożsamości konsumenckiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies