Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA NA PRZYKŁADZIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W KRAKOWIE

Tytuł:
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA NA PRZYKŁADZIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W KRAKOWIE
Customer satisfaction survey on the example of city transport in Cracow.
Autorzy:
Kernik, Paweł
Słowa kluczowe:
customer satisfacion – public transport – quality – quality management – satisfacion
jakość – komunikacja miejska – satysfakcja – satysfakcja klienta – zarządzanie jakością
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis is to conduct research on customer satisfaction using public transport in Cracow. The whole work consists of three parts: two theoretical chapters and one empirical. The first chapter defines the term of quality, quality management and describes the principles of quality management. The second chapter presents the essence of satisfaction, satisfaction factors and discusses about methods, which can be used to define a level of customer satisfaction. The third, empirical chapter of the work presents own research on the customer satisfaction using the public transport in Cracow. The work bases on the analysis of literature research, ISO norms, articles and Internet resources. Also conducted own research, in which respondents were a passengers of public transport in Cracow.

Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie badań w zakresie satysfakcji klienta korzystającego z komunikacji miejskiej w Krakowie. Praca składa się z trzech części: dwóch rozdziałów teoretycznych, oraz jednego rozdziału empirycznego. Pierwszy rozdział definiuje termin jakości, zarządzania jakością oraz opisuje zasady zarządzania jakością. Drugi rozdział omawia istotę satysfakcji, czynniki, które ją kształtują oraz omawia metody, którymi można się posłużyć w celu określenia poziomu satysfakcji klienta. Trzeci, empiryczny rozdział pracy prezentuje własne badania w zakresie satysfakcji pasażerów korzystających z usług krakowskiej komunikacji miejskiej. Praca powstała w wyniku analizy literatury, norm ISO, artykułów oraz źródeł internetowych. Przeprowadzono także własne badania, w których respondentami byli pasażerowie komunikacji miejskiej w Krakowie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies