Tytuł pozycji:
Personal pleasures or values togetherness? „Najedzeni Fest” as communication event in the light of alternative dietary proposal
- Tytuł:
-
Personal pleasures or values togetherness? „Najedzeni Fest” as communication event in the light of alternative dietary proposal
Indywidualne przyjemności czy wspólnota wartości? Najedzeni Fest, jako wydarzenie komunikacyjne w świetle alternatywnej oferty żywieniowej.
- Autorzy:
-
Tatarczuch, Natalia
- Słowa kluczowe:
-
żywność, alternatywne sposoby żywienia, festiwal, konsumpcja, komunikacja, najedzeni fest, kooperatywa żywieniowe, rolnictwo wspierane przez społeczność, rynki żywności, konsument, sprzedawca
food, alternative diets, festival, consumption, communication, full feast, food cooperative, community-supported agriculture, food markets, consumer, salesman
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Subject of this work are alternative dietary proposals such as culinary festival „Najedzeni Fest” in Cracow. These are opposite to traditional diet forms (shops, malls). Alternative dietary proposals are becoming more and more popular because of, among others, increased consuments awerness and vogue for healthy eating. During culinary festivals I research what values the organizers promoting this style and clients arriving at this type of culinary event are guided by. An important element that I am examining is also the method of communication between sellers and clients in traditional and alternative forms of nutrition.
Tematem mojej pracy magisterskiej są alternatywne oferty żywieniowe, takie jak festiwal kulinarny Najedzeni Fest w Krakowie. Stanowią one opozycję to tradycyjnych form żywienia (sklepy, centra handlowe). Alternatywne oferty żywieniowe stają się coraz popularniejsze m.in. ze względu na zwiększoną świadomość konsumencką i modę na zdrowe odżywianie. Podczas festiwali kulinarnych badam, jakimi wartościami kierują się organizatorzy propagujący ten styl oraz klienci przybywający na tego typu wydarzenia kulinarne. Istotnym badanym przeze mnie elementem jest także sposób komunikacji między sprzedawcami, a klientami w tradycyjnych i alternatywnych formach żywienia.